lördag 13 februari 2010

nu är lillebror borta, omhändetagen.. de känns dåligt, men ja vet att han behöver det.. trots allt han gjort mot mig, så är han min andra halva, det ända jag har kvar från pappa..
jag gör precis allt, vad som än krävs gör jag för att skydda viktor, det har jag alltid gjort... men nu kan jag ingenting göra, jag är helt hjälplös.!
Mario, Emma & Frida, håller ni inte igen era käftar snart så vet jag inte vad jag tar mig till, ja kan inte hålla mig länge till, en sak till och det smäller ska ni veta! ja tål inte människor som snackar en massa skit som dom inte vet ett piss om , !
& Frida jag vet hur rädd du är för mig, varför då utmana ödet?

jag har inte längre någon som förstår mig i alla situationer, någon ´som alltid finns, någon jag kan lita på.. alla e så otroligt falska, & jag hatar ALLA








aja, puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar