tisdag 13 oktober 2009

jag fastnar i tankar & försöker ta mig loss
när jag tänker på dagen någonting hände
mellan oss
.


jag älskar dig, du är det finaste gud har skapat. ja älskar allt med dig, du är så jävla vacker, jag kan inte sätta ord på dig, för orden skulle aldrig räcka till för att förklara. du är det finaste jag vet, & jag saknar dig så att det svider i hjärtat.  jag vill ha dig vid min sida dygnet runt, ja vet att det inte går & det gör så jävla ont ! jag vill ha dig tillbaka bredvid mig, då var jag trygg, då mådde jag bra. jag vet inte vad jag skall ta mig till, hur mycket jag än hoppas och vill,  så skulle det aldrig kunna bli som jag vill. vi är alldeles för olika, men samtidigt så jävla lika. jag älskar dig, och det menar jag fullt ut, jag kommer aldrig glömma "våra dagar".
jag kommer alltid att finnas här, jag kommer alltid attt stå tätt intill dig, för en människa som dig,
tänker jag aldrig släppa taget om!

i love u, no mather what it takes,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar