tisdag 27 oktober 2009

amor vincit omnia

jag levde för dig innan, bara för dej. du som fick mig att vilja vara glad, du som fick mig att må bra.
jag saknar min bästa vän, hon som alltid stod där vid min sida, hon som alltid smsade & ville ses så fort hon vaknade. hon som alltid tog hand om mig & jag om henne.. jag saknar det så förbannat, jag finner inga jävla ord på hur mycket jag saknar dej.
jag har försökt, så många gånger men jag får ingenting tillbaka från din sida. vi bestämmer att vi skall ses, men alltid kommer något viktigare ivägen. ja känner inte ens för att försöka längre, det blir bara skit allting ändå.
jag kan sitta här i timmar och skriva om våra minnen, allt vi varit med om .. alla underbara stunder, är dom borta föralltid? minnena med dig är oförglömliga,
som hos Peter's pappa, när Danne sa att Peter såg ut som en morgonrock med starka R.. eller när Danne alltid jagade dexter på gräsmattan, och inte visste att vi såg honom genom fönstret, eller när Danne sprutade eld på Hakim haha, även fast du inte var med, så har vi så många gånger skrattat åt det.. "paddan" ..
eller när Sussi alltid sa; sluta nu Danne & vi skrattade.. allting vi sett tillsammans, det får inte vara över..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar