tisdag 17 november 2009

every girl has her own story '

förlåt för att jag är svag pappa, för att jag inte klarar av livet på rätt sätt. förlåt för att jag var så elak, förlåt för att jag inte räddade dej, förlåt att jag gjorde allt jag kunde men att det inte räckte till. förlåt att jag älskade dig & trodde du skulle bättra dej. förlåt för att jag var så dum..

hur är det möjligt att älska & sakna en person som förstört ens liv, så mycke som jag älskar & saknar dej?
jag vill att du ska komma tillbaka och hålla om mej & för en gång skull slippa känna alkoholens starka doft från dej, jag vill att mina PAPPA skall vara här för mej precis som alla andras pappor är.! klart som fan att jag vill ha en pappa, en familj för alltid har jag känt att jag haft en halv familj.

men älskade pappa, du förstörde mitt liv, du gjorde mig så rädd att jag inte vågade öppna käften om vad som pågick.
jag har vart rädd för att öppna käften sen den gången du kastade ut mej för att jag gick hos kurratorn, jag har vart hos så många psykologer och kurratorer att jag inte ens minns allas namn...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar